Чат бот
067 50 40 200 066 50 40 200 0342 78 00 10
account phone phone

Комерційна пропозиція №4 «Універсальна» на серпень 2023

Комерційна пропозиція ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» розроблена відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (зі змінами та доповненнями) (далі – ПРРЕЕ).

Критерії, яким має відповідати споживач для можливості обрання цієї комерційної пропозиції:

 - споживач є малим непобутовим споживачем, який купує електричну енергію для власного споживання не є побутовим споживачем, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю, яка не перевищує 50 кВт;

- споживач є власником (користувачем) об’єкта;

-  споживач приєднався до умов договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії.

1. Ціна (тариф) електричної енергії

1.1. Ціна на універсальні послуги для малих непобутових споживачів розраховується відповідно до Порядку формування цін на універсальні послуги, затвердженого постановою НКРЕКП від 5 жовтня 2018 року № 1177 (зі змінами та доповненнями), за такою формулою:

ЦУП = Цпрогн ЗЦ + Тпер + ТР + ТУП , грн/кВт*год.,

де Цпрогн ЗЦ – прогнозована ціна закупівлі електроенергії постачальником універсальних послуг;

Тпер  - тариф на послуги з передачі електроенергії, встановлений Регулятором;

ТР - тариф на послуги з розподілу електроенергії, встановлений Регулятором;

ТУП  - тариф на послуги постачальника універсальних послуг, встановлений Регулятором.

 На серпень 2023 ціна (тариф)  на універсальні послуги для малих непобутових споживачів  відповідно до укладеного договору з оператором системи на послуги розподілу (передачі) становить:

Клас напруги/ ОСР

Ціна грн/кВт*год без ПДВ

Ціна грн/кВт*год  з ПДВ

ОСР АТ «Прикарпаттяобленерго»

 

 

 І клас напруги

4,049490

4,859388

ІІ клас напруги

5,568480

6,682176

ОСР АТ «Укрзалізниця »

 

 

 І клас напруги

4,159850

4,991820

ІІ клас напруги

5,613920

6,736704

ОСР ВАТ «Тернопільобленерго»

 

 

І клас напруги

4,091490

4,909788

ІІ клас напруги

5,619340

6,743208

ОСР АТ «Чернівціобленерго »

 

 

 І клас напруги

3,877770

4,653324

ІІ клас напруги

4,950680

5,940816

ОСР АТ «Львівобленерго»

 

 

І клас напруги

4,014880

4,817856

ІІ клас напруги

5,190590

6,228708

 

Ціна може змінюватися у зв’язку із змінами складових витрат, які впливають на її формування. У разі зміни ціни за одиницю товару Сторони здійснюють розрахунки за новими цінами з дня їх введення в дію.

Ціни на універсальні послуги доступні на офіційному сайті Постачальника в мережі Інтернет за  адресою: https://pret.com.ua/tariff?hard_tag_meta=for_company

 2.Розрахунковий період

2.1. Календарний місяць (розрахунковим періодом вважається період, який починається з 1 числа поточного місяця та закінчується в останній календарний день місяця).

3. Спосіб оплати за послуги розподілу, передачі електричної енергії

3.1. Споживач сплачує за послуги з розподілу та передачі через Постачальника з наступним переведенням цієї оплати операторам системи.

3.2. Зміна регульованих тарифів на послугу з розподілу оператору систем розподілу, передачі оператору систем передачі та постачання на послуги постачальника універсальних послуг у встановленому законодавством порядку, є підставою для зміни Постачальником ціни цього Договору в односторонньому порядку.

4. Спосіб та терміни оплати

 

4.1. Оплата електричної енергії здійснюється Споживачем у формі попередньої оплати, у розмірі 100% заявленого договірного обсягу споживання електричної енергії.

Термін оплати рахунка – 5 робочих днів від дати його отримання.

Розмір попередньої оплати визначається на підставі договірних (заявлених) обсягів споживання електричної енергії на розрахунковий період відповідно до Додатку 1 до комерційної пропозиції.

На підставі отриманих даних комерційного обліку, після закінчення розрахункового періоду Постачальник, з урахуванням суми здійсненої Споживачем попередньої оплати, проводить коригування обсягів оплати, що була здійснена Споживачем за розрахунковий період, та формує Споживачу рахунок на оплату за фактично спожиту електричну енергію у такому розрахунковому періоді, з відображенням проведеного перерахунку (зменшенням платежу на суму здійсненої попередньої оплати).

Якщо обсяг фактично спожитої електричної енергії виявиться більшим ніж прогнозований (очікуваний), різниця між сумою попередньої оплати та вартістю фактично спожитої електричної енергії має бути сплачена Споживачем протягом 5 робочих днів з дня отримання рахунку за фактично спожиту електричну енергію. Якщо обсяг фактично спожитої електричної енергії виявиться меншим ніж прогнозований, то надлишкові кошти зараховуються як оплата наступних періодів.

Розрахунки за електричну енергію проводяться споживачем виключно грошовими коштами на зазначений поточний рахунок із спеціальним режимом використання Постачальника, який зазначено у рахунку.

5. Договірні обсяги споживання

5.1. Договірні обсяги споживання електричної енергії на наступний календарний рік подаються Споживачем не пізніше 01 грудня поточного року.  У разі ненадання Споживачем зазначених відомостей у встановлений термін, розмір очікуваного споживання електричної енергії на наступний рік встановлюється Постачальником електричної енергії за фактичними обсягами споживання у відповідних періодах поточного року, що минули.

5.2.У разі виникнення у Споживача необхідності скоригувати договірну величину споживання електричної енергії на поточний розрахунковий період у сторону збільшення, Споживач самостійно розраховує вартість додаткових обсягів споживання електричної енергії як добуток додаткових обсягів споживання електричної енергії і тарифу періоду що корегується та проводить оплату вартості додаткових обсягів споживання електричної енергії до дня звернення до Постачальника із заявою про коригування договірної величини споживання електричної енергії.

5.3. Обсяг заявленого місячного споживання може бути скоригований споживачем шляхом подання заяви щодо коригування у термін до 13-го числа (включно) календарного місяця на розрахунковий період, який не закінчився за умови попередньої оплати додатково заявлених обсягів.

6. Термін виставлення рахунку за електричну енергію

6.1. Здійснення розрахунків за електричну енергію – система онлайн-розрахунків «Персональний кабінет» на web-сайті Постачальника (далі – Персональний кабінет).

6.2. Для реєстрації у Персональному кабінеті Споживач використовує такі дані:

6.2.1.   ім’я та прізвище відповідальної особи _____________________________________________________________;

6.2.2. контактний номер мобільного телефону_____________________________________________________;

6.2.3.                       електронна пошта______________@___________.

6.3. Документи (далі - Документи), а саме: акти, рахунки, повідомлення про припинення постачання електроенергії, акти звірки та інші повідомлення , якими Сторони здійснюють обмін у процесі виконання цього Договору, надаються Сторонами в електронному вигляді через  Персональний кабінет. Такі електронні документи визнаються Сторонами як офіційні.

6.4. Споживач самостійно отримує рахунок на оплату електричної енергії не пізніше 11 (одинадцятого) календарного дня наступного за розрахунковим періодом у Персональному кабінеті.

У разі відсутності можливості отримання/відправлення електронних документів через «Персональний кабінет», Споживач зобов’язаний подати/отримати документи в паперовому вигляді наручно у центрі обслуговування клієнтів Постачальника не пізніше 11 (одинадцятого) календарного дня наступного за розрахунковим.

Якщо рахунок за електроенергію не був отриманий Споживачем ні через Персональний кабінет, ні у паперовому вигляді у Постачальника на 11 (одинадцятий) календарний день наступний за розрахунковим – він вважається таким, що вручений Постачальником Споживачу 11 (одинадцятого) календарного дня наступного за розрахунковим та Споживач вважається з ним ознайомлений.

Термін оплати такого рахунку обчислюється з наступного робочого дня після його вручення.

6.5. Всі інформаційні повідомлення Постачальник направляє на електронну пошту Споживача та/або номер мобільного телефону споживача (вказані у цьому Договорі)/розміщує у Персональному кабінеті. У разі зміни реєстраційних даних Споживач зобов’язується повідомити Постачальника про такі зміни та підписати додатковий правочин. У випадку неповідомлення Споживачем Постачальника про зміну реєстраційних даних, відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов Договору несе Споживач. Сторони зобов’язуються не розголошувати реєстраційні дані, зокрема пароль доступу до Персонального кабінету та унікальний код Споживача.

7. Розмір пені/штрафу за порушення термінів оплати

7.1. За порушення термінів оплати за електроенергію, в т.ч. - за послугу розподілу (передачі), визначених Договором, Споживач сплачує Постачальнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення платежу, враховуючи день фактичної оплати, 3% річних та інфляційні збитки. Ця сума зазначається у розрахунковому документі окремим рядком.

8. Термін дії договору та умови пролонгації

8.1. Договір набирає чинності з дати постачання електричної енергії, вказаної у Заяві-приєднання Споживача до умов публічного договору про постачання електричної енергії споживачу, якщо протягом трьох робочих днів споживачу не буде повідомлено про його невідповідність критеріям обраної комерційної пропозиції.

З споживачами, об′єкти яких приєднуються до мереж вперше, в тому числі, якщо  заява-приєднання подана через оператора системи розподілу, договір укладається з відкладальною умовою, відповідно до п.3.2.13. ПРРЕЕ та набирає чинності з дати включення комерційних точок обліку споживача оператором системи розподілу до реєстрів точок комерційного обліку постачальника.

 

8.2. Договір укладається на умовах даної Комерційної пропозиції на строк один календарний місяць та вважається продовженим на кожен наступний календарний місяць на умовах  Комерційної пропозиції №4 «Універсальна», яка оприлюднена на сайті постачальника. Договір вважається продовженим на кожен  наступний місяць, якщо за 21 календарний день до закінчення терміну дії Договору жодною із Сторін не буде заявлено про припинення його дії або перегляд його умов.

 

8.3.      Дія Договору припиняється з таких підстав:

8.3.1. Закінчення строку, призупинення дії ліцензії з провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії Постачальником або її анулювання;

8.3.2.  У разі зміни власника об'єкта Споживача та отримання від нового власника (користувача) або оператора системи розподілу документального підтвердження щодо укладення договору про надання послуг з розподілу електричної енергії з новим власником (користувачем) - у частині постачання;

8.3.3.   Банкрутства або припинення господарської діяльності Постачальником;

8.3.4    У разі зміни Постачальника - у частині постачання електроенергії;

8.3.5  У разі неприйняття Споживачем своєчасно запропонованих (за 20 днів до введення в дію) Постачальником змін до Договору, що викликані змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі та/або розподілу електричної енергії) та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або щодо умов постачання електричної енергії.

 

8.4. У разі, якщо на момент подання заяви-приєднання до Договору на об’єкт Споживача було припинено/призупинено постачання електричної енергії або надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, то постачання здійснюється після його відновлення, у встановленому законодавством порядку, надання відповідних послуг.

8.5. Якщо в процесі виконання договору Постачальником буде встановлено невідповідність Споживача обраній комерційній пропозиції, Споживач має обрати іншу комерційну пропозицію, про що повідомляє Постачальника шляхом надання відповідної заяви-приєднання протягом 5 робочих днів з дати отримання відповідного повідомлення Постачальника. У разі необрання Споживачем іншої комерційної пропозиції у вказаний вище строк, Постачальник самостійно визначає комерційну пропозицію, критеріям якої відповідає споживач, за умовами якої буде відбуватись постачання електричної енергії. За сплином встановленого строку для обрання комерційної пропозиції (у разі її необрання споживачем) договір  набирає чинності на умовах нової комерційної пропозиції, визначеної постачальником, про що повідомляється споживач.

9. Компенсація за недотримання комерційної якості надання послуг

9.1. Компенсація за недотримання постачальником комерційної якості надання послуг надається у порядку та розмірі, визначеному НКРЕКП.

10. Статус платника податку на додану вартість.

10.1 У разі  набуття  статусу платника податку на додану вартість, Споживач зобов`язаний  повідомити Постачальника протягом 30 днів, шляхом направлення  письмового повідомлення  та копії документів, що підтверджують статус платника податку (витяг з реєстру платників ПДВ/Свідоцтва платника ПДВ)  на юридичну адресу Постачальника, з одночасним направленням скан-копій документів  на електронну адресу   t.grushetska@pret.com.ua.

У разі не повідомлення Споживачем Постачальника про набуття  статусу платника ПДВ, Споживач не має права вимагати реєстрації податкової накладної до дати надання документів, які підтверджують статус платника податку на додану вартість.  

11.Звіряння розрахунків

11.1. Звіряння фактичних розрахунків з підписанням відповідного акту проводиться за вимогою Сторін.

12 Територія здійснення ліцензованої діяльності

12.1 На території Івано-Франківської області.

13.Урахування пільг, субсидій

13.1 Відсутнє.

14.Постачання захищеним споживачам

14.1 Відсутнє.

15.Розмір штрафу за дострокове розірвання Договору у випадках, не передбачених умовами Договору

15.1 Відсутній.

Ця комерційна пропозиція набуває чинності з 01 серпня 2023 року